Инструментариум за оценка и методически указания
Начало » Приобщаващо образование » Инструментариум за оценка и методически указания
Ръководства за учители и терапевти
Наръчник „Когато във вашия клас има зрително затруднен ученик – препоръки за учители“ (публ. 21.02.2022 г.);
Видеоклип „Как да общуваме с дете с нарушено зрение“ (публ. 21.02.2022 г.)
Помощникът на учителя в приобщаващото образование
Обучение на деца с аутизъм и умствена изостаналост
Обучение на деца с тежки множествени увреждания
Обучение на деца с тежки поведенчески разстройства
Учебно-методически материали
Ръководство за прилагане на методика за оценка на образователните потребности на децата и учениците
Ваня Матанова, Екатерина Тодорова
Методика за функционална оценка и работа с деца с умствена изостаналост и аутистичен спектър на развитие Анелия Гърбачева
Методика за оценка на индивидуалните потребности на деца и ученици с множество увреждания Владимир Радулов, Мира Цветкова - Арсова, Неда Балканска
Методически материали за възпитателни училища-интернати (ВУИ) и социално-педагогически интернати (СПИ), разработени от екип на Ноу-хау център за алтернативни грижи за деца към Нов български университет
Методика за оценка на индивидуалните потребности на ученик с девиантно поведение/в конфликт със закона, настанен във ВУИ и СПИ
Методически указания за изготвяне на индивидуален план за подкрепа на ученик с девиантно поведение/в конфликт със закона, настанен във ВУИ и СПИ
Програма за превенция и интервенция на агресията и насилието в училище
Програма за превенция и интервенция на агресията и насилието в училище (публ. 13.01.2021 г.)